Mégis mozog

Minden ami mozog és elfér a képernyőn.

Friss topikok

  • Smileykiller (törölt): Ki csinálta ezt?Durva.Aztán a csoki is......Szia nyuszi...... (2009.02.12. 19:03) Is George Clooney gay?
  • Rkka: Üdv, Smileykiller, és én még azt hittem, hogy senki sem olvasta a bejegyzést! Szeretettel ajánlom ... (2008.12.25. 22:35) Passz
  • kiskicsicsiga: tv2.hu/2008-05-03/Hal_a_tortan_-_idilli_vacsora_Istvannal/ Hogy lehet Tüncike ilyen bunkó? mindent... (2008.05.05. 09:06) A hal neve: Tünde
  • Joker: igaz.. ez a baj, ha az ember blogot olvas, könnyű megfeledkezni róla, hogy ez egy napló.. dehát ha... (2008.01.04. 00:30) Frankómondók - Macskafogó 2.
  • human: na ez jó volt (2007.05.05. 00:24) Sunshine - Chris Cunningham napszemüvegben

Linkblog

Ízlések, pofonok

2007.03.18. 13:39 | Rkka | Szólj hozzá!

 

Gyerekek, mit láttam a Viván!

Akkor és most-ot. Then and Now. Így már végképp senki nem gondolja, hogy Európa összes Vivája 2004 óta a Viacom tulajdona, és ugyanez elmondható az MTVNI-nak korábban legnagyobb konkurenciát jelentő európai nemzeti zenecsatornák (lódítok) javáról is. Ez magyarázhatja a játszott videoklipek egyhangúságát, hiszen lassan minden országban ugyanaz a csapat fogja képernyőre engedni vagy nemengedni a készülő videoklipeket, mindenütt hasonló követelmények szem előtt tartásával. Itthon 2005-ben például egy Virágok a réten című klipet nem engedtek adásba. A megtörtént esetben a zenetévé saját maga kifogásolta a klipben egy tisztáson vidáman zenélő és táncoló emberek bemutatását, azon az alapon, (offline értesülés) hogy a szereplő romák szerintük nyomort és lepukkantságot képviselnek, ilyeténképpen összeegyeztethetetlenek a csatorna imidzsével. Meg ilyenek.

Volt hát min meghökkenni. Az mostanra régi történet, hogy a legújabb Kistehén-klip, a Szerelmes vagyok minden nőbe éjjel-nappal megy – hirdessen nővel – viszont egy óvatlan pillanatban, az Akkor és most két, magyar csatornán számomra teljességgel váratlan klipet prezentált Žagartól (Bossa Astoria 2003, Sounds and Lights 2006), majd rögtön utána kettő olyat, amiben Tracey Thorn énekelt. A második, tényleg Tracey Thorn klip éppen az It’s All True volt, amelyből egy kockát futólag láttam a Cliptip-en – és gondolkoztam, hogy Dunának menjek-e, mivel nálunk ilyesmi úgyse lesz a tévében. Végülis jobb, hogy nem mentem, mert a klip vitathatatlanul lement a Viván, és bár végre kiemelkedik az uncsi kínálatból, azért egyáltalán nem olyan nagy durranás, még ha szívesen ott lettem volna is a forgatásán.

A Bossa Astoriának szívesebben mentem volna mondjuk a vágására, de akkor is szeretem, ha csak úgy nézhetem. Mintha csak én találtam volna ki, olyan szép…

Tudja valaki, hogy mióta van Then and Now a magyar zenetévén?

Utólag olvasom a filmhun (online értesülés), hogy 2003-ban a Bossa Astoriát nem engedték lemenni a benne szereplő budapesti neonok miatt. Ez részben azt mutatja, hogy az itthoni trend lassan változik, meg azt, hogy régi nagy barátom, a néhány hónapja még az Oktogonon látható Totó fényreklám közepéről a klipben mért hiányzik a felirat.

 

· 1 trackback

Címkék: videoklip magyarvaló

A bejegyzés trackback címe:

https://megismozog.blog.hu/api/trackback/id/tr8447924

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: they said 2018.02.21. 23:09:03

Actavis oxycodone - dyinomv

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása